Photo
youkaiyume:

Mikasa Ackerman: One Woman Army
Mikasa can take on all those titans without all y’all.Obviously another parody of this wartime propaganda poster.I’ve always wanted to do one.A tribute to Episode 7 of the “attack on titan” anime when everyone was losing their shit and Mikasa’s just like STOP IT. You don’t even need to do anything, I’ll take care of it you babies.Will probably be available as a poster for Fanime 2014 and Anime Expo!

youkaiyume:

Mikasa Ackerman: One Woman Army

Mikasa can take on all those titans without all y’all.

Obviously another parody of this wartime propaganda poster.

I’ve always wanted to do one.

A tribute to Episode 7 of the “attack on titan” anime when everyone was losing their shit and Mikasa’s just like STOP IT. You don’t even need to do anything, I’ll take care of it you babies.

Will probably be available as a poster for Fanime 2014 and Anime Expo!

(via exuberant-imperfection)

Photoset

peanutbutterdeadlifts:

gaydarjedi:

TINY BABY THINGS

omg the chameleon

(Source: otakusfriends, via nibi-nn)

Photo
holothewolf-x:

princesskenoo:

dammit

I mean…..I want to argue against this but…….yeah you right

holothewolf-x:

princesskenoo:

dammit

I mean…..I want to argue against this but…….yeah you right

(via zidane1862)

Photoset
Photo
triptophobias:

backwardsorbust:

ellavictorious:

That’s fucked up. That’s real fucked up. That’s some ice spider shit and I do not approve.

That is the sickest shit ever

i just imagined a tiny little ice-spider on the mirror singing ‘let it go’ as he builds his little icy webby fortress.

triptophobias:

backwardsorbust:

ellavictorious:

That’s fucked up. That’s real fucked up. That’s some ice spider shit and I do not approve.

That is the sickest shit ever

i just imagined a tiny little ice-spider on the mirror singing ‘let it go’ as he builds his little icy webby fortress.

(via iameridead)

Photoset

dancys:

@marvel Flattery will get you nowhere! Probably. Maybe. *looks the other way* 

(via iameridead)

Photo
tranimation:

ilovecharts:

Blueprint of IKEA
via n-arrowpath

ALL I WANT ARE MEATBALLS!

tranimation:

ilovecharts:

Blueprint of IKEA

via n-arrowpath

ALL I WANT ARE MEATBALLS!

(Source: 9GAG, via paczykatos)

Photo
swagbat:

there’s no limit to how much I love Jason Momoa

swagbat:

there’s no limit to how much I love Jason Momoa

(via raggedybowtiesandfezzes)

Text

multicolors:

thisismydivision:

I don’t get it when people say I wanna go to Europe I mean as a European you gotta be more specific because there’s a major difference between Denmark and Greece so which part of fucking Europe do you wanna go to

So many times yes

(via raggedybowtiesandfezzes)

Photoset
Photoset

teinkirsch:

spotthetitan:

ベタだなぁぁぁ…

Erwin’s voice actor (right) and Levi’s voice actor (left) fooling around.

looks like kamiya got the heichou reflexes

(Source: paranoid-rhythm, via the-perks-of-being-cantonese)

Photoset

anglosexual:

larwrence:

facts about other movies

"the first disney princess to be crowned quee—"

image

"the first disney princess to be crown—"

image

"the first dis—"

image

let’s try that again

image

(via nibi-nn)

Photoset

This time it’s my turn to go. No matter where you are, I swear I’ll find you. Wait for me, Utena.

(Source: talking-fiction)

Quote
"People run from rain but
sit
in bathtubs full of
water."

Charles Bukowski (via bittersweetsongs)

Wow bukowski so profound do you also bathe fully clothed you dickhead. “Oohh isn’t it funny that a person will eat when they’re hungry but will duck if you throw an apple at their face”

(via coolestpriest)

(Source: cachaemic, via toocabaret)

Text

ubernerdmaster:

kinglers:

krisjener:

i wish tumblr had more of a “educate the ignorant” attitude as opposed to “send death threats to the ignorant”

i love how this post was made by a cis white boy

I like how you completely ignored the message and instead focused on who posted it. :)

(via toocabaret)